Jeg er stolt av meg selv, endelig!

Fy søren dere er helt råe. Takk for at dere leser.

Jeg er jo skikkelig igang med friskliv og trening igjen. Det er så utrolig bra for kropp og sinn. Det jeg har hørt med fibro er at beste medisin er trening, men kun lett til moderat. Nå kjenner jeg at jeg nærmer meg der at jeg har lyst til å prøve å ta meg helt ut. Litt for å se hva som skjer og litt for å se hva denne kroppen klarer. Igår var jeg nære det å tømme meg helt og tenker at jeg vil prøve i helgen eller til uka og se hvordan kroppen reagerer. Jeg tok meg nesten ut igår, men kroppen er ikke verre idag. Den er ikke bedre heller, men så lenge den ikke er verre er det verdt det. Har vært så livredd for ekstra smerter og kjente p åen ekstrem dødsangst når jeg ble sliten.

Jeg er skikkelig overrasket over progresjonen. Tenk på at jeg i desember/januar gråt meg gjennom å rusle 2 km. Igår jogget jeg 1,2 og løp i 10x bakke pluss styrke og jammen ble det bakketur idag også. Jeg kjenner på en enorm mestringsfølelse og blir nesten litt høy etter at jeg har klart nye ting. I tillegg er jeg så stolt av meg selv. Dette klarer jeg med litt hjelp nå, men vet jeg klarer det selv etterhvert. Idag er faktisk kroppen litt bedre etter turen.

Gjengen min har alltid ment at jeg er super og er stolte av meg. Dette er noe som er nytt for meg. Eller nå burde det ikke være det, men jeg blir fullstendig sølepyttrørt når de sier det. Nå kan jeg med hånda på hjertet si at når det gjelder trening er jeg dritstolt av meg selv. Det er så godt å kunne være stolt av noe med seg selv. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Jeg er stolt av meg selv!

Tenker jeg kommer til å blogge om treningen min litt fremover de dagene jeg trener. Grunnen er litt for dere og litt for meg. Det er greit å ha et sted hvor jeg ser hva jeg har gjort og kanskje dere plukker opp noen ideer underveis. Tenk om noen blir motivert til en økt? Merker at denne bloggen lever litt sitt eget liv og  det er deilig å ikke ha kontroll over det. Det som skrives kommer til meg i det øyeblikket PCen skrus på. Håper noen tar seg en tur ut idag, kanskje litt intervaller i motbakke? Lykke til på tur, i sofa, i sola (dit skal jeg litt før et foreldremøte).

Og du,

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg