Jeg er visst en som liker trening.

Takk for mange tilbakemeldinger på forrige innlegg.

Jeg ville bare innom og si at jeg har laget meg en ganske god dag idag, selvom mye er tøft nå. Fikk spørsmål om det å gå til psykolog kommer itl å hjelpe meg. Svaret er delt. Ja etterhvert masse. Nei, i begynnelsen blir jeg nok litt dårligere. Men puslespillene må pusles og det trenger jeg hjelp til.

Idag ble det gode samtaler med mann og barn. Kjenner at man lever et tidvis meget godt liv. Det å ha dager som dette med de minneverdige samtalene er alfa og omega for meg. Det å få servert rett i trynet at barna våre er oppegående, høflige, smarte på kunnskap og sosialt intelligente og rett og slett fantastiske er bare godt. Det at mannen min sitter og prater med meg gjennom tårene mine og hjelper meg med mine puslespill, uten dømmende tone eller blikk, gjør at jeg føler meg elsket.

Flere ganger idag kjente jeg at jeg egentlig ville ut og trene, men det er trening imorra og jeg skal la kroppen min hvile litt, så ble en liten rolig tur bare. Godt det også. Trening starter å ha en innvirkning på smertene mine. Kom på idag at jeg er tilnærmet medisinfri. Hatt få migreneanfall og fibrosmertene er bedre. Det er rart for høsten kommer og da pleier de å eskalere litt. Spent på om dette fortsetter, men nyter det nå. Må bare til slutt vise et bilde. Til venstre og høyre på tirsdag. Det er faktisk bare i sommer og det er samme topp og til venstre er da magen plassert i en trang tights. Gøy å se endringen, selvom det her ikke er mange kilo mellom.

Lag deg en god dag.

Jeg er litt mindre blitt.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg