Stolt av meg selv.

Detter innom etter tidenes treningsøkt. Jeg har aldri klart å jogge en hel runde på Eventyrøy, banen i kommunen. Idag jogget jeg 3 runder med en liten pause mellom hver runde. Deretter klarte jeg en bakke 10 ganger. Noe skjer med denne kroppen og jeg liker det. Jeg er heller ikke helt død. Fysioterapeuten sa jeg kunne klart litt til for jeg klarte å prate siste runde i bakken, men da var treningen over. Jeg kjenner en mestringsfølelse fra en annen verden. Denne jenta på 43 kan! Håper litt feelgood kan spre litt treningsglede.

Må takke eldste sønnen for inspirasjonen idag. Han trodde på meg og jeg klarte. Takk, du er herlig.

Kjære leser,

lag deg en god dag.

Denne klarer det hun vil.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg