Livet altså.

Takk  kjære folk. Dere er best.

Jeg var uheldig her og kjørte på en kant og vi må bruke forsikringen på det. I utgangspunktet burde dette være greit, men jeg har så dårlig samvittighet at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Idag var det slik at jeg ikke klarte å reise på verkstedet med bilen. Det skal sies at jeg har noen kjipe opplevelser med bil og verksted, så det spiller nok inn. Men min kjære tok bilen idag. Brukte store deler av formiddagen på å komme meg ut av dårlig samvittighet. Det er helt fjernt egentlig. Jeg synes det er kjipt når det blir som idag, men nå er jeg helt fin igjen og klar for trening.

Hvor ville jeg vært uten treningen min? Det er bedre enn all medisin må jeg si. Tenk at jeg er medisinfri både når det gjelder psyke og smerter. Ja, jeg kan ta vanlig reseptfri smertemedisin om det er krise, men stort sett hjelper treningen bedre. Migrenemedisinen tas nesten aldri faktisk, det er helt vilt. KAn ikke annet enn å klappe meg selv på skulderen og takke dere som har heiet meg frem i prosessen min.

Nå er det litt strikk før trening. Vil prøve å jogge litt før trening, men kun om været letter litt.

Lag deg en god dag.

Denne klarer det hun vil.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg