Da er jeg tilbake!!!

Hei alle vakre mennesker. Da er mor tilbake. Jeg har en nyhet og dele.

Er dere klare? LÅTA ER UTE!!!!

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fsongwhip.com%2Fvandringsmenn%2Fsola-i-deg-sjol%3Ffbclid%3DIwAR0hIMPf_S5kqoVIkcK0AdH1J1srjI-GcMnSojTBGjyyFhUevmLz2qjUnZI&h=AT3AUDmqpTP9hPJcZDoR4on87qnKRf6Luqwvs5CQYTwJj5Xky7BCaCk8YJZMFUim1qIfyallrP2b6hTM3pGLeBr_uKlVBiOkqoT3SnPwK7CHhiKzIi3tVhfiWa1gR9UrDfo

Her er det bare å klikke seg inn og høre der du vil høre. Dele så mye dere bare vil.

Så har min historie blitt pakket ut i form av en sang. Det som har ødelagt så mye av livet mitt har nå fått en vakker innpakning. Sangen har endret meg. Den fikk meg til å føle meg enda mer. Den fikk meg til å blogge. Den fikk meg til å åpne meg enda mer. Den fikk meg tilbake til den jeg vil bli. Den fikk meg til å jobbe hardere med meg selv. Den fikk meg til å tenke tanken at det er mulig å elske meg selv.

Lykkelig og takknemlig

Min kjære. Takk. Ord strekker ikke til. Du altså. Hva skal man si? Nå har sangen fått vinger og vi aner ikke hvor den flyr. Takk for all jpbb og kjærlighet du og dine har lagt ned i denne gaven. Jeg er dere evig takknemlige.

“Jeg er tilbake” -innlegget stopper her. Nå skal låta nytes og jeg skal sette meg og la tårene renne. Vær så god og nyt.

Og du,

lag deg en god dag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg