Dårlig samvittighet fordi???

Så sitter man her og skjønner enda en gang ikke egne reaksjoner. Gleder meg veldig til fredag og komme igang med behandling. Har stålkontroll på kroppen, men huet er et skikkelig kaos.

Avtalen idag var at jeg ikke skulle være med på fotballkamp. Jeg planla middag med mann og kun en av ungene. Alt ble anderledes. Det ble litt kaos pga få spillere til kamp og litt mye stress med det. Sønn kommer hjem mett. Dette fører til at jeg og min kjære får en super middag bare vi to. Koser oss og så kommer knyttneveslaget i magen. Dårlig samvittighet for at jeg ikke er med. Dårlig samvittighet for at jeg ikke venter til sønn er sulten igjen. Dårlig samvittighet for at jeg ikke kun klarer å nyte uten alle teite tanker. Dårlig samvittighet generelt. Jeg klarer altså ikke å sitte i dette nydelige øyeblikket.

Nydelig øyeblikk.

Men etter noen harde bokserunder i huet snudde det jammen. Jeg skal lære meg å nyte nuet en gang. Jeg skal lære meg at selvom jeg ikke alltid er med er jeg god nok. Jeg skal lære meg at det er lov å nyte livet med min mann eller med et barn eller alene. Jeg skal lære at jeg er god nok, mer enn god nok.

Nå skal jeg ned og mulig spise litt soft is og hente en restepose med mat.

Skal i hvert fall lage meg en god dag videre.

Kjære vakre du,

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg