De dagene…

Takk for at du titter innom. 

Da er middagen ,laget av meg fortært, og dessert på vei, laget av meg, poser og bokser. 

Idag har rett og slett vært an blytung dag. Ene er på jobb. Så siste kvelden hjemme med han eldste ble vi splitta. Dette har jeg taklet ytterst dårlig idag. 

Jeg vet at jeg har alle de andre hjemme, men de har vært opptatt med sitt.  Idag er dagen jeg ikke takler det. Jeg har prøvd. Intenst. Lagd middag og vaska i hus og klær og hørt musikk og lydbok… Alt for å kunne nyte dagen, men idag gikk det ikke, så nå har jeg gitt opp. Nå er det dessert igjen, så er dagen over. 

Dere synes kanskje det er rart at bloggen heter lag deg en god dag, når jeg ikke klarer det. Det er ikke hver dag det går. Men imorgen, da ser jeg tilbake på idag og jeg gjorde mitt beste. Idag holdt det ikke, men jeg prøver igjen imorra. Det er en beinhard jobb, hver dag. 

De dagene som idag er en del av livet. Det er ikke bare jeg som har en tøff dag idag. 

Men gjør meg en tjeneste, 

lag deg en god dag.

PS: Om dagen idag er skikkelig dritt… Mulig dagen imorra blir bedre… Jeg tror det, for gidder ikke å ha det som dette, men imorra er en ny dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg