Det er verdt det.

Ny dag og nye muligheter.

Idag er jeg skikkelig sliten etter en herlig kveld igår. Første gang på lenge jeg har vært på vors. Det var så koselig. Jeg fikk tidenes overraskelse da våre venner fra Arendal kom. Gode venner er gull verdt. Takk for igår.

Ble en del prat om bloggen igår. Det er helt fantastisk å bli satt pris på. Det kom spørsmål om det ikke var veldig tøft å være så åpen. Svaret på det er at det koster. Men det koster ikke for mye. Det er verdt det. Startet bloggen etter at jeg fikk sangen fra min kjære. Jeg har vært åpen på FB ganske lenge, men bloggen har tatt det til en ny dimensjon. Det gir meg så mye når folk kommer og sier at det hjelper dem. Det at de sier de er stolte av meg. Det at de sier jeg skriver så bra. Folk har bedt meg kontakte aviser for å skrive for dem. Det er jeg ikke helt klar for, men hvem vet.

Det med at det er tøft å legge ut er delt. Det er tøft og det krever sitt, men når folk sier det hjelper dem er det verdt det. Det hjelper meg også. Det hjelper meg også. Det hjelper utrolig nok å vite at jeg ikke er alene med mine opplevelser. Skulle ønske jeg var alene, men det er jeg ikke. Det er utrolig mange som sliter med sitt og sitter med det alene. Jeg har gjort det selv og det sleit meg helt ut. Fikk høre igår at det var en som for et par år siden hadde tenkt at nå er det noe med meg. Det hadde hun rett i. Da var jeg på bånn. Husker denne perioden som en av de tøffeste i livet. Alt buttet imot. Jeg la på meg, var mye hjemme. Jeg forfalt fysisk og psykisk. Hun sa at snuoperasjonen min er helt rå. Takk. Det at folk sier det til meg er så deilig. Det er så godt at andre ser det.

Resten av dagen idag går til å prøve å komme seg litt i bedre form og kos på verandaen. Blir nok litt TV, strikking og brodering også.

Du,

lag deg en god dag.

Sliten frøken idag 🙂
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg