En rar dag

Takker masse for at dere leser og deler. Fortsett gjerne med det.

Idag var det da første psykologtime. Det var litt nervepirrende i forkant. Så ringte hun og det gikk greit. ikke mer, ikke mindre. Fikk sagt at det har vært tøft at det har blitt utsatt flere ganger, men at jeg også forstår det. Var ikke vanskelig å høre at hun hostet og ikke var helt i slag. Vi fikk en god oppstartsamtale og jeg er faktisk ved godt mot. Jeg tror ikke det skader vår relasjon med utsettelsene og telefonsamtale. Det har jeg nemlig vært redd for.

Idag er alle utenom Frøken Fryd hjemme siden vi måtte hurtigtestes med negativt resultat på alle. Flott opplegg i kommunen der det ligger tester på to steder hvor vi bare kunne hente og teste sammen. Det er ikke godt, men nødvendig. Etter at det var gjort var det ut og handle inn til helgen og til uka, dvs klementinene ryker nok i helgen. Barna er hekta. Det er gøy, slik er det hvert år når de endelig kommer i butikken og er gode.

Jeg fikk opp en godt minne fra barndommen med dette. Jeg hadde atopisk eksem og tålte ikke sitrusfrukter og masse annet. Mamma var helt hysterisk med dette, så ille at jeg måtte bade hver dag og sove med hansker og alle klær måtte være 100%bomull. Heldigvis vokste jeg det av meg. Uansett, til jul fikk jeg spise klementiner. Det var så godt og det var det jeg gledet meg mest til. Så godt med et godt minne. Vet mamma kjente på dette om jeg reagerte, men hun la nok lokk på seg her og lot meg nyte uten at hun stresset med det. Takk, mamma.

Idag skjer det litt kule greier jeg kommer tilbake til til uka.

Du,

lag deg en god dag.

PS: Jeg skal bake skoleboller, hva er din bakefavoritt?

This is me today
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg