Etter den søte kløe, kommer den sure svie…

Takk, kjære dere for flotte tilbakemeldinger på FB og meldinger.

Idag har dagen blitt litt kjip faktisk. Etter den søte kløe, kommer den sure svie. Det skjedde idag. Kroppen er helt ute av seg. Prøvd å jobbe i huset, men har måttet krype til korset og ta det med ro i kveld. Sånn er det bare og det var verdt det. Jeg vet det blir det i lengden. Idag er det litt dritt bare. 

Jeg er slik i kroppen og hodet på grunn av traumer og ulykka. Om kroppen er vond hjelper det ikke veldig på de gode tankene mine. Har virkelig prøvd idag og det funket til etter en lunchdate med min kjære. Da fikk jeg en av mine raptuser og skulle ta alt i huset. Du kan jo tenke deg om det hjelper på en ødelagt kropp. 

Så måtte jeg krype til korset og sette meg i sofaen. Da innså jeg hvorfor jeg ikke jobber. Jeg innser også at jeg klarer noen timer, men det er ikke mye. Jeg kommer meg gjennom det, men det er ikke mer igjen etterpå og heller ikke de neste dagene. 

Tankene mine om meg selv her i sofaen blir verre og verre, så nå ville jeg rett og slett blogge litt i et av mine svake øyeblikk for å ta dere med inn i det. Jeg prøver å holde fast i minnene som er skapt denne uka og de er mange. Men så er uka over. Min mann tilbake på jobb, eldste reiser snart hjem og så skal de minste på skole. Så er denne sommeren over og jeg går inn i min vanlige periode med tomhet og en depresjon. Jeg har ikke sett dette mønsteret før akkurat nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal jobbe meg ut av det heller. Jeg vil bare gråte idag. Jeg er lykkelig og trist. Det å være alle hjemme med hele gjengen er det som er selve livet. Det er faktisk slitsomt også. For jeg prøver å være på mitt beste hele tiden. 

Det å være på sitt beste er bare slitsomt. Idag er jeg ikke det og jeg prøver faktisk å tenke at det er greit, men jeg klarer ikke å akseptere. det. Alt man vil får man til. Eller? Det er ikke det at alle alle dager er ikke rosenrøde det står på. Det er at det blir kølsvart innimellom. Jeg klarer ikke å se veien ut av det. Samtidig som jeg har kommet så langt at jeg med en gang henter opp det som er bra og gode minner. Jobber intenst for å i hvert fall lage en så god dag som mulig. Idag er det gode timer og dårlige timer. Spent på morradagen. Skal i hvert fall prøve å akseptere dagen som det er og lage den så god som mulig. Nå håper jeg gutta snart kommer fra jobb, så er det natta på mor. En natts søvn drømmes det om og gode drømmer. 

Du, 

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg