For en helg.

Tusen takk igjen. Igår tok jeg en liten bloggpause. Eneste grunnen var at jeg ikke fikk tid.

Igår var en fin dag. Jeg var først på fotballkamp der laget til min kjære og min sønn vant 5-1, så var det rett på fest. Fest to dager på rad er ikke ofte, men du så gøy det var.

En ting som var rart var å være på fest alene. Synes det var litt skummelt på fredagen, men det gikk fint igår. Jeg er jo nesten alltid dama til han som spiller når det er fest. Det var litt rart å bare være Linda. Veldig uvant. Det var flere som kommenterte at det sikkert er vanskelig å kun være dama til musikeren, men det er alltid gøy. Jeg er alltid stolt. Det var bare rart å kun være meg selv. Jeg kjente på at jeg savnet han hele kvelden. Jeg er best i tospann. Altså, jeg koste meg glugg og hadde det super gøy. Det er bare den utryggheten jeg alltid har når jeg ikke er med gjengen min. Den gnager alltid litt.

Det er rart. Jeg er altså på fest og kjenner plutselig at jeg blir kjemperedd for at noe skjer med de hjemme. Jeg måtte bare trekke meg tilbake i et kvarter og puste meg ut av et anfall. Det kokte i huet mitt. Jeg var redd for alt plutselig. Det gikk over like fort som det kom og jeg klarte å kose meg resten av kvelden. Det er slitsomt å alltid være redd for disse anfallene, derfor tar jeg ikke hensyn til dem. Da blir jeg bare sittende inne og jeg vil ikke komme dit igjen.

Idag blir det kun avslapping og muligens noe digg mat. Jeg er litt redusert idag, men guri for en helg.

Du,

lag deg en god dag.

Sliten liten
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg