Fortiden altså

Hutte tu 2-plass igjen. Takker og bukker.

Idag river tankene i meg. Gjorde det i natt også. Det er så tungt når du bare vil ha det bra, men fortiden henter deg inn igjen. 

Det å våkne til at tankene river deg i stykker er så vondt. Det å våkne sinna på de døde er heller ikke greit. Men jeg er det. Jeg er faktisk skikkelig sint. Hvorfor gjorde de som de gjorde? Tenker faktisk på alle voksenpersoner i barndommen. Hvorfor passet de ikke på meg? Hvorfor?

Jeg klarer bare ikke forstå det. Slike dager som dette er vonde. Jeg har vondt psykisk og fysisk. Det setter seg i kroppen disse traumene. Traumene og bilulykka er grunnen til fibroen min tror jeg. Det er rart at psyken setter seg så mye i kroppen. JEg har alltiid hatt mye kroppslig vondt. For 3 år siden smalt vi jo og da eskalerte det. Sikkert ikke rart med brudd i rygg og ribbein.

Huet må jobbes med idag og tror jeg må ta en tur i regnet også for å myke opp en anspent kropp, eller så får mølla stå til pers. 

Sorry, men orker ikke skrive mer nå. Tårene triller bare. Kommer sterkere tilbake senere. 

Men du,

lag deg en god dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg