Fortsettelsen….

Jeg døde litt…  dere klarte å hive meg inn på topplista. Takk.

Altså for et skrik som kom ut av meg igår da Christoffer kom inn døra. For en overraskelse og så ufattelig godt å vite at nå slapper han av. For gjett om han sovnet på sofaen eller ikke? Hadde planlagt steik igår, men blei pølsegrateng ja. Det er hans favoritt og da lager mamma det.

Så tilbake til Luxemburg. Etter vi var ferdig på messa stakk vi på hotellet og var litt sosiale, men blei jammen ikke seint for vi var rimelig slitne. Var så trivelig å sitte å bli kjent med folk. Merket godt dagen etter at man kjente hverandre bedre. Ble en skikkelig sammensveiset gjeng noen av oss, for meg gjorde det mye av turen.

Dag 2 var det senior sin tur og deres Restaurant of nations. 110 mennesker ble servert denne dagen. Helt rått å se hvor bra de er, altså. Fantastisk å se Aron som har vært en av de som har vært så viktig i Christoffer sitt liv i aksjon. Denne dagen fikk jeg også vært litt med C da de fikk sin første gullmedalje. For en prestasjon.

rpt

Dagen gikk mye ut på å se de andre lagene, smake litt bobler, spise litt og heie masse. Bjella fikk kjørt seg. Det å se Christoffer ta sitt første gull er nok noe av det aller største jeg har opplevd til da.

Vi så også på utstillingen av matkunst. Tenk for et håndverk dette er. Helt rått.

Denne dagen ble vi også bedre kjent med de andre som var på tur og det var utrolig fint. Etter at siste dessert gikk, gikk vi og gratulerte med vel gjennomført og stakk en kjapp tur ut. Det å være i en stor gjeng med fremmende var utrolig spesielt altså.

i det øyeblikket jeg la meg slo det meg at jeg var i Luxembourg og jeg hadde en unge som er i VM. Veien frem hit har vært beinhard for han. Nervene for dagen etter kom og tenkte så mye på hvordan han hadde det.

Idag har vi fartet litt rundt på formiddagen. Så utrolig gøy å overraske hun som fikk han inn på Vaaghals og bygget han opp. Ropet hennes var nesten like høyt som mitt. Takk, du veit hvem du er. Det du har gjort for Christoffer er vi alle evig takknemlige for. Det er mye av din skyld at alle barna her hjemme nå ser at hardt arbeid lønner seg. Du har en spesiell plass i hjertet vårt.

Som dere så kom påsan hjem igår og det var utrolig godt for oss alle. Nå savner vi Armygutten vår ekstra.

Må bare henge med kidsa litt.

Lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg