Fotball!!!! Jeg takker for nå!!!

Havna faktisk inn på topplista med en gang…. Lurer på hvorfor… Jo jeg veit det. FOTBALL!!!!

Igår reiste vi til Eventyrøy i Seljord da jentene kom hjem fra NC og de fineste jentene.

ble overrasket. Sååååå gøy!!! Takk, dere flotte jenter og trenere. Det ble B-sluttspillfinale!!! DERE!!!!

Jeg hadde tenkt å legge ut et innlegg idag og det skulle handle om at jeg elsker fotball så mye og nå gir meg. Fotball var altså, det jeg skulle skrive om. Så mye fotball har gitt og kommer til å gi meg. Jeg har aldri spilt fotball. Var borti litt på løkka på Smestad… Blei kalt for HildaGunnGerd, for ingen visste hvem jeg var…. Trist, egentlig.

Jeg kom meg til Seljord og Flatdal, med han latterlig kjekke keeperen på alaget,Han lurte meg, trodde jeg. Noen pratet om Fladdal…. Jeg ante ikke hva de prata om, Selma??? Aldri hørt om den ormen før. Fotball?? Nei, det driter jeg i.

Det tok ikke lang tid før de kule gutta mine skulle sparke fotball… Trenere??? Nei det var det manko på. Så da sa jeg ja. Jeg ble FOTBALLTRENER. Sånn, nå kan du le. Dette var jeg i cirka 14 år!!! Så trengte de oppmann på alaget… Så ja, det var jeg i mange år. Og avslutter mitt frivillige fotballiv nå. Herfra og inn er jeg bare heiagjeng.

Jeg var altså,  trener i mange år for barnefotball og endte som lagleder, som det så fint heter nå, på A-laget. Nå gir jeg meg. Ga beskjed til trenerne her om dagen og nå er det offentlig.

Kjære SIL og FIL, jeg digger dere alle som en. Nå er min tid over. Stafettpinnen gis videre.

Før jeg sier takk og farvel, må jeg si takk Mister Øyvind Oland. Du offentliggjorde det idag, du og. For en mann du er!!! Og kjære Ida, for en dame du er. Endre og vakkerlille, dere heier på SIL alltid (om dere lurte og ja det er lov å heie på det ene laget i Manchester også)!!! TAKK!!!

Myrvangfamilien, orker egentlig ikke å skrive om dere, TAKK!!!

Kjære fineste familien min. Dere har sparket og sparker alle mann alle. TAKK!! Jeg elsker dere!

Så drømmer jeg om at alle dere som lurer på å være trenere, oppmenn, frivillige… bare si ja!!!! Jeg lover dere, det er verdt det.

 

Så hvorfor gir jeg meg??? Hvorfor gir Øyvind seg? Tror vi begge er enige om årsaken… Vi skal heie videre som bare det!!! Men nå er det familie som må få førstepri… Det handler ikke om fotballen, for den elsker vi. Det handler om at vi digger dere begge to. Takk for alt fotballen! Vi sees snart. Da har dere en heiagjeng med følelser på utsida av kroppen.

TAKK!

Lag deg en god dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg