Gamle minner

Takker igjen. Dere er supre.

Igår fikk jeg en liten knekk rett og slett. Vi kjørte plutselig forbi huset til en som misbrukte meg. Det ble rett og slett et knyttneveslag i magen. Jeg hadde fortrengt mye av det og så kom alt opp. Dette var en fyr som liksom var så kristen. Han var en venn av pappa. Denne mannen var farlig. Alle stolte på han. Jeg stolte på han. Det varte ikke lenge. Han var skummel. Truet med at familien ville bli ødelagt om jeg fortalte. han skulle ødelegge oss. Jeg ville jo ikke det og holdt kjeft. Husker redselen jeg kjente når han løftet meg opp og slang meg ned. Så vondt. Så nedverdigende. 

Dette med å ha en misbrukt kropp er vanskelig. Jeg har jo da blitt misbrukt av flere mennesker. Jeg har skammet meg så mye. Tanken at det må være noe med meg når flere velger å ta eie i min kropp. Den skammen håper jeg jeg klarer å slippe. 

Jeg vil ta tilbake makta over egen kropp. Jeg vil eie egen kropp. Jeg nærmer meg faktisk her. Her har jeg sitti i bikini foran masse menneske. Det hadde jeg ikke gjort bare for noen uker siden. Jeg har tatt grep for å ta tilbake egen kropp og dette er selvfølgelig mye pga min kjære. Han står støtt sammen med meg når det river som verst. 

Igår i bilen åpnet jeg meg for første gang for man om mange nye ting. Det er faktisk helt sykt at jeg har gått med dette inni meg fordi jeg er redd for å skyve han vekk med mer bagasje. Tenk at jeg skammer meg fordi det er så mye, så utrolig mye…. Men det er ikke min feil. Som han synger i denne fine låta “Det var ikke dine valg det som hendte. ” En dag skal jeg klare å tro på det. 

Nå skal jeg sette meg ut igjen til en super gjeng med mennesker der ingen dømmer noen. 

Så da sier jeg som alltid,

lag deg en god dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg