Ganske yeah og ganske blæh

Takker igjen. Stabilt inne på lista nå. Takk alle dere som deler. Det er en super hjelp for å få bloggen ut til flere.

Litt fornøyd med meg selv. Tannlegeskrekk eller ikke 🙂

Idag var det tannlege. Verdens beste. Selv jeg med skikkelig skrekken klarer det. Må dessverre tilbake imorra og jobbe videre med tannstein og tette et hull. Tenk at jeg ikke var hos tannlegen på så mange år. Vi prater nesten ca 17 år tror jeg… Hutte tu. Bare tanken på at noen skal jobbe i munnen min ble for mye. Min kjære og jeg har samme tannlege og han har sagt flere ganger at hun er skikkelig flink og det har han rett i. Vet ikke hvor mange ganger jeg ville avbestille første, andre og tredje time, men nå er det greit. Måtte utsette den idag for da hadde jeg for mye å jobbe med og da funker det ikke. Men bare det å komme dit er hyggelig og fint. Dessuten har jeg blitt tusen ganger bedre til å passe på tennene. Jeg har en sånn tannsykdom så jeg lager mye tannstein og den må fjernes 3 ganger i året. Det er ikke gratis, men får dekket en del. Jeg vet jo at det blir mer å gjøre om jeg ikke er flink, dessuten får jeg vondt om jeg glemmer den børsten mellom tennene mer enn en dag. Uansett, har jeg verdens beste tannlege og tannpleier. Takk for måten dere møter meg på. Dere er supre.

Resten av dagen idag går til avslapping, har en migrene som ikke er god idag, så litt ute av drift, men fått til tannlege og lunsjdate med min vakre mann. Som jeg elsker den mannen. Handlet på verdens beste nærbutikk også, så idag blir det pasta med posesaus (for kidsa digger den mest) Godt med noe litt lett før trening. Jeg håper huet er på plass til gutta har fotballtrening, for da blir det litt jogging på mor.

Du,

lag deg en god dag.

PS: Ta det en tur eller en styrkeøkt idag. Har trua på deg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg