Hva skjer liksom med meg?

Takk for alle meldinger og at dere leser og deler.

Idag er en av mine drømmer oppfylt. Mannen og to sønner var på alagstrening sammen. Det var rørende og se på. Jeg hadde meg en skikkelig treningsøkt og idag klarte jeg 3km! 3km! Det aller beste med økta var å sette meg ned og se på tre av hjertene mine spille sammen. Felte en tåre ja.

I tillegg har jeg bestemt meg for å stå på stand når det er Verdensdagen for psykisk helse (dvs dagen før siden det er en søndag). Jeg har kontaktet lokallaget og senteret og det er i boks mer eller mindre. Dette er helt utenfor min komfortsone, men det er viktig og jeg brenner skikkelig for temaet, så dette blir bra. Håper noen kommer innom. Mer info kommer.

Nå skal jeg nyte kvelden med min kjære mann.

Lag deg en god dag.

Stolt dame dette her.
2 kommentarer
      1. Sjokkert at jeg klarte det. Kjenner et i beina idag, men blir nok litt jogg idag og. Ikke like langt. Lag deg en god dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg