Jeg er sterk

Da er vi på tur hjem etter 2 døgn med luksus masse familie, bading, nydelig mat og drikke.

Man sier at man ikke kan velge familie. Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Da min kjære og jeg valgte hverandre fikk vi familie på kjøpet. Det at alle matcher er fantastisk. Det er deilig å være i en storfamilie. Takk alle sammen. Dere får meg til å føle velkommen og verdsatt. 

Det å føle seg verdsatt er en god følelse. Det er deilig å føle det og få folk til å føle det. Tror det er viktig at alle blir bedre på å verdsette hverandre. Tenk om vi kan gi flere komplimenter og lære oss å takke hverandre. Det tror jeg vil gjøre verden til et bedre sted. Det å skryte av folk for den de er og ikke bare hva de gjør.

Jeg er fryktelig dårlig på å ta til meg komplimenter. Prøver å øve aktivt på dette. Rimelig god på å skryte av andre og gi komplimenter, men ser nok ikke på meg selv slik jeg ser på andre. Så nå skal jeg skryte mer av meg selv til meg selv og til dere selvfølgelig. 

Jeg er sterk.

Jeg er flink med barn. 

Jeg er en god mamma. 

Jeg er sta.

Jeg er morsom.

Jeg trener. 

Jeg ser andre for den de er.

Jeg er fordomsfri.

Jeg er flink til å skrive. 

 

Dette er er godt utgangspunkt å jobbe videre med i min vei mot en god selvtillit. Starter fra toppen av lista. Jeg er sterk. Nå er jeg rimelig sterk fysisk og psykisk. Det er lenge siden jeg har følt dette. Det at jeg står oppreist er ingen selvfølge. Noen ødela meg litt, men jeg er på vei til å heles. Til å bli hel. Jeg trener masse nå og blir bare sterkere og sterkere fysisk. Jeg har vært på Gaustatoppen og trampolinepark i to timer. Jeg skal bare bli sterkere og sterkere. 

Skriver mer imorra.

Du, 

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg