Jeg gjorde det!

Hei alle fine dere.

Mannen hadde spilling i helgen og for en helg. Fantastiske folk. Helgen endte med tatovering. Bursdagsgave fra mannen. Armen min har nå fem såpebobler og en stjerne. De fem er mannen og barna og stjerna er for alle de vi har mistet. Jeg har hatt lyst på så lenge, men ikke turt pga at jeg har så angst for smerte. Men det gikk faktisk helt fint. Skal få inn litt hvitt i september. Jeg elsker den allerede. Tatovøren var også helt fantastisk. Kjemien stemte med en gang. Morsomt å møte nye folk som ser hele deg. Takk vakre kvinne.

Tenkte å slå et slag for at min kropp er min kropp igjen. Hadde en kjip opplevelse i helgen da en tok på meg på en måte som ikke er greit. En annen slo meg på rompa. Dette var sikkert ikke ment å gjøre meg utrygg, men jeg blir det. Dere skal aldri ta på et annet menneske som ikke er med på leken. Mine tidligere erfaringer har gjort at det skal ikke mye til før jeg går ut i anfall og det gjorde jeg nå. Fryktelig ubehagelig. Det som skjer når jeg får disse anfallene er at det starter et ekstremt tankekjør og opplevelser jeg skulle vært foruten kommer opp som bilder i hodet. Det eskalerte heldigvis ikke mer enn dette. Noen ganger ligger jeg i fosterstilling og blir rett og slett voldtatt eller misbrukt på ny. Kjenner fysisk alt som skjedde for mange år siden. Kjenner fysisk at jeg blir holdt fast, holdt nede, slengt i veggen, kvelertak… Det er nok ikke lett å sette seg inn i dette for dere som ikke har opplevd det. Det er vondt at ubetenksomhet fører til at jeg ikke har det bra.

Det jeg lurer på er hva får folk til å gjøre slike ubetenksomme ting. Fylla har skylda er det sikkert noen som mener. Jeg mener at det er ingen unnskyldninger. La kroppen min være. Respekter andre menneskers intimsone. Det er faktisk aldri greit å slå noen på rompa eller ta noen i mellom beina og på pupper  uten at de vil det selv. Jeg ba ikke om det og jeg vil ikke det. Egentlig skulle man ikke ha trengt å skrive dette, men det må ut. Sikkert greit for de rundt meg å vite hva jeg synes er greit og ikke, men også for alle andre. Det er lov å si nei. Jeg satt med dårlig samvittighet idag fordi jeg ikke ville ta imot en unnskyldning, men var rett og slett ikke klar for det. Det er helt vilt at jeg føler det, men det er nå slik jeg er. Jeg har altså dårlig samvittighet for jeg så tydelig at det var en mann som var skuffet over seg selv idag, men det hjelper ikke meg. Jeg sov dårlig i natt og hadde et vanvittig tankekjør. Det har fortsatt idag og jeg har en indre uro. Skjelver på hendene og er rett og slett litt ute av det. Så husk intimsonen er ulik for alle, nå veit dere min.

Det var også så mye fint i helgen. Ble bare en liten hump i veien. Igår var jeg på mitt beste da mitt lag vant en konkurranse. Det vil si jeg var vel på det verste. Min dårligste egenskap er at jeg er en elendig vinner. Jeg gnei det inn til taperlaget hele kvelden. Men guri så gøy det var. Var en del som ble litt overrasket over hvor langt jeg dro det og de vrei seg i latter. De dagene som er slike er gull. Jeg sitter igjen med gode minner fra helgen.

Det var mye fint som skjedde, men det beste var at jeg fant to nye folk jeg vil bli kjent med. To veldig ulike damer av utseende, men like varme sjeler. Det er ikke ofte jeg møter meg selv i døra, men her gjorde jeg det. I tillegg er den gjengen vi var med blitt en stor vennegjeng. Alle er snille med hverandre og passer på hverandre. Sånn som min herlige venninne, som jeg ikke har sett på et år, hun spratt opp med en gang hun så det var noe med meg. Hun gikk med meg helt til anfallet roet seg ned. Anfall nummer to kom en annen og bare holdt rundt meg. Det var akkurat det jeg trengte og da kunne kvelden fortsette. Takk begge to.

Min mann er min helt. Han beholdt roen og ga meg all oppmerksomhet og kjærlighet som jeg trengte. Jeg fikk alle klemmene jeg trengte. Takk for at du alltid passer på meg. Nå gleder jeg meg til sangen min er ferdig og kommer ut på nett. Da skal flere få høre verdens beste gave. Det er surrealistisk for meg fortsatt at du har laget det mesterverket til meg. Jeg elsker deg uendelig.

Nå skal jeg nyte roen i huset litt før det blir en tidlig kveld idag.

Kjære leser,

lag deg en god dag.

Tatoveringen
Skal fylles ut med litt hvitt også. Gleder meg til å ta av folien og vise dere den bedre.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg