Jeg klarte det.

Må takke for hauger av tilbakemeldinger på forrige innlegg. Takk.

Jeg klarte det var overskriften. Idag har jeg klart å lage meg en god dag. Våknet 0030 og ble liggende våken. Fikk ikke sove pga at eldste skulle reise tidlig og et tankekjør uten like. Så var det å stå opp med de og få noen minutter med han, før han og mann dro. 

Her kunne jeg lagt meg, men bestemt meg for å prøve og snu døgnet tilbake om jeg klarer det selv. Så lagde heller kaffe, Så digg med kaffe på slike dager. 

Kjører nest eldste på jobb, er på sommerskole med yngste, får en god samtale med nabo og fruen. Skriver litt blogg. Reiser på kamp. Ja, idag var alle forutsetningene borte, men jeg klarte det. 

Takk alle som har hjulpet meg med å klare det idag for det er ikke bare min fortjeneste. 

Og du,

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg