Klokka 1600!!!

For noen folk dere er. Plutselig er jeg på topp 50 to dager på rad. Fortsett med det dere gjør, om det er dele eller snakke om bloggen vår. Takk.

Idag er en magisk dag. Norge åpner. Jeg har grått litt idag for idag er det på tide med flere gledestårer. Takk alle dere som nå setter ut alle stoler og bord som har vært stuet bort. Takk alle dere som benytter dere av de plassene dere reiser på. Lykke til på jobb idag. Håper det blir et lykkelig kaos!!!!

Skulle stått og delt ut klemmer til de som trenger det og vil ha. Det skal jeg ikke for det er flesk og duppe på gang. Husmorpoeng sankes. Jeg har  til og med handler treskruer, terrasseskruer og noen skruer til plasttak, Denne dama kan. Neida, kan ikke skruer, men har folk til slik. Super service hos den lokale BM. Gøy å komme med bilder og melding fra mannen og de ser at jeg har ikke peiling og hjelper meg med det jeg trenger. Takk! Ja, flere poeng, eltefrie rundstykker er satt over også. Tror jammen jeg er igang.

Takk spesielt til gjengen min, både den hjemme og heiagjengen, dere bygger meg opp. Jeg har supre folk i livet mitt. TAKK!

En ting vet jeg, jeg skal på jobb på tirsdag!!!! Fytti katta jeg er så glad. Jeg er igang. Jeg kjenner på positive følelser jeg klarer å stå i. Takk!!!

Kjære, vakre menneske, som leser bloggen.

lag deg en god dag.

Jeg kan, jeg vil, jeg får det til.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg