Litt yeah og litt blæh…..

Da ble dagen helt anderledes enn planlagt.

Ca tre kvarter før psykologtimen ble den avlyst på grunn av sykdom. Kan vel innrømme at jeg gikk litt i svart. Hun i telefonen spurte til og med om det gikk greit med meg eller om jeg trengte akutt hjelp. Gråt, eller hulket egentlig litt i telefonen. Jeg måtte si som sant er at det er ikke noe jeg kan gjøre noe med det, men at det er jo ikke akutt. Det er bare at jeg har ventet så lenge og trenger å komme igang med  behandling av huet mitt. Det er nemlig skikkelig tungt for tiden, eller ikke tungt men slitsomt. Det er liksom jobb hele tiden.

Litt yeah og litt blæh

Men jeg klapper meg selv på skulderen. Kom meg til legen i hvert fall og fikk spurt om det er noe å gjøre med magen og fikk sjekket om jeg er i overgangsalderen eller ikke. Det sendes henvisning om magen denne uka og svaret kommer når det kommer. Hun var i hvert fall tydelig på at det ikke kan trenes bort det overhenget som jeg har nå og kun operasjon hjelper. Det er litt skummelt, men har masse plager med det. Ikke kun utseende dette går på.

Etter legetimen ble det en liten date med min kjære og så trening. Og for en trening det ble. Denne dama har idag jogget 1,2km uten pause og 3km totalt. Dette skjedde i tillegg 1,5minutt fortere enn forrige uke. Etter løping var det Frisklivstrening og duret på der også. Blandet styrke og kondisjonstrening der. Dere er sikkert lei av å høre om progresjon, men er faktisk stolt av meg selv. Det at jeg ikke droppet treningen idag er en ting, men at jeg perset og gønna på er rett og slett kult.

Nå er det en skikkelig sliten dame som sitter i sofaen. Jeg er godt fysisk sliten og ikke like godt psykisk sliten nå, men det går faktisk greit. Litt kaffe og strikking så blir livet ok. Mulig jeg må brodere litt til idag.

Kjære du,

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg