Må bare rope litt her!!!

JEG MÅ FÅ LOV Å ROPE LITT!!!!

Oki ikke så høyt, men litt.

Det var en ting jeg skulle skrive om og det er at jeg skal noen timer på jobb på tirsdag!!! Jeg er så glad!!!Jeg skal på jobb!!!!

Det andre er NORGE ÅPNER OPP!

Jeg har klappet for alle som har blitt klappet for hele pandemien. Jeg har virkelig satt enormt pris på alle som har tatt vare på oss underveis. Idag er det kulturlivet, utebransjen og restaurantene jeg klapper for.

Jeg vil takke dere alle sammen. Takk til dere som har ikke har klart å overleve økonomisk denne pandemien. Jeg håper dere klarer å komme tilbake. All ære til dere at dere prøvde. Takk!!! Takk til dere som har stengt midlertidig og åpnet og stengt og klart å overleve! Jeg setter pris på at jeg har et sted å gå til!!! Min sønn har jobben sin. Takk for at dere er dere. Dere er fantastiske hele hurven.

Idag klapper vi alle sammen for dere.

Lag deg en god dag.

Jeg er så glad!!!!!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg