Min førstefødte.

Idag må jeg takke igjen. Nå har jeg hoppet litt opp på lista igjen og det er nydelig. Takk for alle delinger.

Det første innlegget idag går til min førstefødte. Det er din dag, kjære sønn. Det å ikke være med deg er skikkelig dritt, men hjalp litt for oss begge å ha en god og lang samtale på facetime.

Kjære sønn, du gjør meg så stolt. Det du får til og har fått til er rett og slett fantastisk. Det hadde du ikke alltid trua på selv. Husker vi pratet om hvor stort du kom til å gjøre det på grunn av innsatsen og arbeidsviljen din. Du trodde ikke på meg. Som alltid har mor rett. Men, du har ikke klart det på grunn av oss som har har oppdratt deg. Du har klart dette selv. Det er din innsats du nå høster frukter av. Det er din fortjeneste og en dag vil du se det. Du har fast jobb på Vaaghals og er på kokkelandslaget junior fordi du er dritflink. Du fikk frie tøyler på Nutheim fordi du er engasjert og dritflink. Du er rå på smaker og jobber meget godt. Du får alle cateringene fordi du leverer et strøkent måltid. Takk for at jeg får følge deg hele veien.

Treninga har vi nå felles og neste år skal vi løpe sammen. Blir ikke halvmaraton, men vi finner et løp vi kan gjøre sammen. Det tok meg 43 år for å finne løpegleden og den fant jeg på grunn av deg. Takk, kjære sønn.

Du skal vite det at du er en super storebror og det er mange små og store som savner deg masse. Derfor er det gull at du holder kontakt jevnlig. Du er den lekne og trygge de alltid kan komme til.

Takk for at du alltid ser det beste i meg når livet lugger. Det har gjort til at jeg har tatt tak og nå er sprekere i kroppen enn noen gang og det har en innvirkning på huet.

Takk for at du får meg til å le med din tørre humor. Takk for at du gidder å prate med meg så ofte som mulig. Takk for at du er en treningspartner. Takk for alle vakre øyeblikk. Takk for at du er den du er.

Kjære, vakre sønn, nyt dagen til det fulle på jobb. Briljer og nyt. Du er ra.

Idag løfter vi alle glasset for deg. Gratulerer masse med de 21 første år av et fantastisk liv.

Elsker deg-

PS: Håper på mange delinger og gratulasjoner idag. Er det noen som fortjener det er det han her.

Min førstefødte
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg