Nå kan jeg fortelle det!!!

Takk for at dere sendte så mange gratulasjoner til min førstefødte igår.

 

Slik er jeg idag, stolt som en høne.

Jeg har fått en jobb frem til nyttår. Drømmejobb og drømmeprostent stilling. Jeg skal jobbe annenhver tirsdag frem til jul på Tveitan AS. En lokal butikk her i kommunen. Det har vært helt vilt å vente på svar etter intervjuet og holde det hemmelig for dere. Jeg er så stolt at jeg turte å søke og så takknemlig for at de sjanser på meg. Etter jul blir jeg ringevikar om noen er sjuke. Jeg er igang. Dette blir rett og slett helt rått. JEG HAR EN JOBB!!!!

Idag feiret jeg med trening og kjøpt med to blinddatebøker. Det vil si. De er pakket inn i gråpapir med nøkkelord skrevet på. Jeg skal åpne imorgen eller lørdag. Da håper jeg på litt kjipt vær og Frøken Fryd og jeg har en date med sofa, te og fyr i ovnen.

Trening og bøker er mitt mine nye hobbyer. Jeg elsker det.

Nå er det snart kjøttsuppe og diverse fotball. Titter innom i kveld for har litt å skrive om.

Lag deg en god dag.

PS: Jeg tar imot alle delinger jeg kan få idag som en feiring av jobb.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg