Noe riktig må vi ha gjort…

Dette er helt sykt. Takk!!! 32.plass her inne på blogg.no hadde jeg aldri trodd. Så utrolig godt at dere leser min historie. Igår fikk jeg utrolig mange meldinger på sms, messenger og ansikt-til-ansikt om at det jeg gjør hjelper utrolig mange.

Vi var som jeg skrev igår på fotballkamp for mannen og nest eldste sønnen. Ble ufortjent uavgjort. Var litt sent hjemme og kommer inn på rommet til at Frøken Fryd har pyntet for oss og laget et brev og et hjerte. I brevet står det “Takk for alt dere har gjort for meg i livet her er noe fra meg. ” Med en tegning og et hjerte. På veggen har hun da klipt ut og hengt opp navnene våre. Hjertet mitt bristet litt. Tenk å få noe sånt helt ut av det blå. Noe riktig har vi gjort.

Snille og flinke Frøken Fryd

Det med at noe riktig må vi ha gjort bringer meg over på bloggen idag. Det å ha opplevd det jeg har gjort har gjort meg til meg, med alle mine feil og mangler. Det har også gjort meg til en mamma som definitivt er der for mine barn. Det har gjort meg til en kjæreste som alltid er der for min mann. Det har gjort meg til en som alltid er der for alle. I det siste har jeg innsett at jeg har begrenset mengde med meg. Min drøm er å komme litt tilbake i jobb, omså bare 10%. Da må jeg ta harde valg. Gjengen min vinner den kampen alltid. Så etter dette halvåret er det nok mulig at jeg sier fra meg det meste. Ene og alene fordi jeg er med på alt mine er med på, jeg trener selv for å bli så frisk som mulig og er med på altfor mye annet. Så neste år skal jeg sette av til å få en liten stilling og være mamma og kjæreste.

Det kjipe med dette er at jeg elsker alt jeg har gjort hittil. Det gir meg energi og det tar energi. Jeg legger hele meg i alt jeg gjør alltid. Det er fordelen med Borderline. Derfor merker jeg nå at det er for mye for jeg har ikke energi til å legge alt inn i alt. Så jeg klapper meg på skulderen og sier til meg selv at jeg er flink som har innsett dette.

Jeg har vært aktiv som trener nå i ca 12 år. Det at jeg skulle bli fotballtrener hadde jeg aldri trodd. Har knapt nok sparket en fotball før jeg fikk barn. Men da har jeg vel gjort noe riktig. Vet at mange synes til og med jeg er en god trener. Det er jo helt vilt. Dette er nok den kontakten jeg har med barna og ikke mine ferdigheter. For og si det sånn merket jeg godt at jeg kun har det i kjeften når jeg skulle trene G16. Men vi fikk det til sammen. Heldig er jeg som har barn som liker engasjementet mitt. Noe riktig må jeg ha gjort.

Ikke nok med at vi fikk pyntet rommet idag, men jeg får pratet med han eldste hver dag på facetime eller telefon. Tror jeg kan telle på en hånd, siden han flyttet for 3år siden de dagene vi ikke har pratet. Vi prater ikke om alt, men vi er en del i livene til hverandre selvom vi ikke bor sammen mer. Noe riktig må jeg ha gjort.

Han nest yngste skal nå trene Frøken Fryd. Dette er jo faktisk helt rått. tenk at han vil bruke sin tid på dette. Det er dødsgøy. Tror ikke det er mange tenåringer som hadde giddet det. Noe riktig må vi ha gjort.

Min mann har vært i livet mitt i ca 18 år. Det er nesten 20 år. Vi har det forholdet jeg bare tidligere har drømt om. Hver dag gleder jeg meg til at han kommer hjem fra jobb. Vi gir hverandre alltid hadet- og nattakyss. Sier flere ganger om dagen at vi elsker hverandre. Noe riktig må vi ha gjort.

Jeg har skrevet at jeg er der for alle. Det er jeg. Men jeg har jammen folk som er der for meg også. De slipper alt de har i hendene når jeg trenger dem. Takk alle dere. Noe riktig må jeg ha gjort.

Dette ble et litt anderledes innlegg enn igår, en jeg tror vi alle trenger en liten pause.

Og du,
lag deg en god dag.

Smiler idag
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg