Noen dager…

Dere er supre altså. 

Idag er en dag som bare er borte fra livet. Den har blitt tilbrakt på rommet med migrene. Bare det å reise seg opp førte til ekstrem kvalme. Litt bedre nå og det er deilig. Det å være sengeliggende er rett og slett kjedelig. I tillegg liger huet og surrer. Jeg får dårlig samvittighet på disse dagene. Min mann stilte spørsmål om han hadde vært syk, skulle han hatt dårlig samvittighet og det skal han selvfølgelig ikke. Men allikevel blir jeg alltid slik. Graver meg dypere og dypere inn i min egne dårlig selvfølelse. Dette må jeg slutte med. Mer å øve på.

Migrenen kom kastet på meg idag. Var egentlig helt fin når jeg våknet, men kjente en murring. Tenkte det var etter en hyggelig kveld igår. Men så i tretida kom den i full fart. Dette med migrene er noe jeg rett og slett hater, men nekter å ta for mye hensyn til. Hadde jeg tatt hensyn til det hadde det begrenset livet veldig. Den har ikke et tydelig mønster. Den kommer av og til etter at jeg har vært ute eller på fest, under fotballkamp, sitter stille i sofaen, trener, på tur osv. Slutter ikke med noe av dette. Glad vi bor her i Norge for det er medisinering som hjelper. Idag tok det tid før den hjalp, men satser på at jeg er fin imorra. 

Mulig noen ser på dette som et syteinnlegg og det er kanskje det. Akkurat idag trenger jeg å bli pakket inn i bomull og få litt sympati. Migrene er dritt. Jeg synes synd på meg selv idag faktisk. Det er ikke ofte, men idag er det litt dritt. Synd at en lørdag bare blir borte. Men nå er det natta og satser på at jeg kan komme meg ut en tur imorra.

Digger dere.

Lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg