Ny uke og ny psykolog og legetime

Takker igjen for alle fine tilbakemeldinger. Titter bare innom litt kjapt nå for har psykolog og legetime og frisklivstrening idag.

Må ærlig innrømme at dette med ny psykolog er ganske tøft for meg. Greit hun har lest epikrisen min, men det blir en ny relasjon som må startes og det er noe av det vanskeligste. Men jeg vet jo den relasjonen jeg fikk med min forrige. Den kom ikke direkte, men ble en trygg relasjon for meg. Utrygge relasjoner er jo det jeg er redd for. Jeg håper og tror jeg kan sette meg ned og skrive til dere i ettermiddag om et positivt første møte.

I tillegg er det da legen som jeg skal til. Må være litt på når det gjelder egen helse nå. Tror muligens jeg er i overgangsalderen allerede. Så en blodprøve må nok tas. I tillegg må jeg prate om magen min. Den blir jo ikke større og da har jeg fått et overheng som plager meg. Må høre om det er noe man kan gjøre noe med. I hvert fall fryktelig ubehagelig. Det er eneste ulempen med å redusere kiloene på kroppen. Det blir litt hud til overs.

Nå skal jeg se en episode av en serie før dagen setter igang. Dette blir en tøff dag.

Kjære du,

lag deg en god dag.

Spent frøken idag.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg