Nytt år!

Hei alle sammen.

Vil med dette ønske dere alle et godt nytt år. Jeg håper på et nytt år som blir litt bedre enn det som har vært på visse områder, men allikevel håper jeg det gode fortsetter. Det har vært meget mye bra.

Året startet faktisk utrolig vondt med at kjære militærgutten reiste. Det førte til at hele familiestrukturen endret seg på ny. Det å ikke kunne ha han her var en ting, men han var jo sååå langt borte. Det militæråret har gjort er at vi har blitt bedre kjent med hverandre og jeg er om mulig enda mer stolt av han. De tingene han har vært igjennom, blant annet 60timer uten søvn og mat… De samtalene vi har hatt og har. Den ekstreme gleden av å få deg hjem på perm. Den enda større gleden da du dimmet. Den utrolige takknemligheten over å nå ha deg hjemme i et halvt år. Kjære Marius, du er helt rå! Gleder meg til å se hvor veien videre.

Frøken Fryd har endelig  kommet igang med sin musikalske reise. Det å få se lille frøkna vår på scenen. Det at vår lille forsiktige jente tør å stå forran mange mennesker og synge aleine!!!Enda større er det å se den personligheten som bygges nå. Den omsorgen du viser alle andre, Frøken Fryd, den skal få deg langt her i livet. OG ikke minst selvtilliten din.

Så kjære Simen, dette var en av de største dagene i mitt liv. Det at du ville konfirmeres var rett og slett overraskende og utrolig fint. Du veit at du er den som kjenner mine triggere på godt og vondt aller best. Det er ingen som kan frustrere meg så ekstremt. MEN, det er heller ingen som får meg til å le så hardt at jeg rett og slett dør litt på meg. Alle de gode samtalene og din utrolige visdom imponerer meg stort. Den dagen vi fikk fordi du valgte å konfirmere deg vil jeg aldri glemme og jeg er utrolig takknemlig..

Så kjære Christoffer, for et år. Du tok som vi alle vet sølv i VM. Det er stort nok det, men det råeste er veien du har gått fra å presentere mat mens du gråter, til der du er nå. Gleder meg til å ta morgenkaffe med deg på Facetime de dagene vi får til det- Gleder meg til veien videre.

Min kjære, Remi, hvem ville jeg vært uten deg har jeg ofte lurt på, men er vel heller hvor ville jeg vært uten deg. Du er min klippe i motgang og min klippe i medgang. De er lederen i heiagjengen min og jeg i din. Du og jeg har klart det utrolige. Vi har fire helt nydelige unger som alle har tatt litt fra meg og mye fra deg. Selv Christoffer har fått din rimelig tørre humor. Du sjokkerer meg hver dag med alt du får til. Du er en helt utrolig vakker mann. Din tørre humor skaffet meg til og med jobb.

Dette året har jeg nemlig jobbet med ulik mengde hele året uten sykemelding. En liten covidpause i starten av året er det eneste. Tenk, jeg har tidvis i år hatt fire jobber. Det er sjukt det!

Jeg har vokst som menneske og har alle planer om at det nye året skal gjøre meg sterkere og kanskje jeg til slutt ender med å være like glad i meg selv som jeg er i dere.

Til alle dere som har gjort året til det det har blitt: TAKK!!!

GODT  NYTT ÅR!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg