Opp og ned og frem og tilbake.

Jeg trenger rett og slett hjelp av dere til flere lesere nå. Ligger på mellom 100 og 400. Trenger og flere tips for hvordan bli enda bedre. Tar all kritikk som konstruktiv. Vil gjerne ha i kommentarfelt her eller på PM/SMS. Dere er toppers. Takk for alle spørsmål og tips hittil.

Idag var det tungt å stå opp etter en natt med disse drømmene mine. Men så var jeg igang med matpakker og kaffe. Etter frokost var det avgårde på trening. Idag ble det 3km jogging, med pause etter hver runde til pulsen var normal igjen. På mandag var det 1,2km. Det er gøy å se progresjonen. Etter joggen var det trening med Friskliv. Ble en god økt idag og med fotballtrening etterpå burde jeg rett og slett ta det litt med ro. Men klarte ikke helt det, så ryddet litt ute og fått tatt litt i huset.

Idag holdt ikke gleden seg så lenge. drømmene hentet meg litt inn igjen. Det er gjerne slik, som jeg skrev igår https://lagdegengoddag.blogg.no/etter-oppturer-kommer-nedturer-idag-er-jeg-nede.html Idag er et litt sånn også. Forskjellen er rett og slett at idag har jeg gjort noe på dagen. Jeg har kommet meg ut og trent. Handlet litt og gjort litt. Skal ha trening etterpå og det vet jeg blir gøy. Barn er glede.

Det er vanskelig at ingenting er bra nok disse dagene. Må litt til og litt til. Har jeg trent skal ikke det gå utover huset, så da tar jeg i for mye og får smellen. Porsjoneringen av energi og overskudd blir jeg ikke klok på. Er nemlig ikke veldig fysisk sliten nå, men i huet. Milde måne, for et kaos.

Kaoshuet sjæl

Istedet for å være stolt over det jeg klarer på tross av alle utfordringer kommer selvbildetrollet og spør hvorfor jeg ikke har gjort noe før. Hvorfor har jeg ikke tatt tak i egen helse før? Det burde være bra nok at jeg gjør det nå og har gjort det i ca ni måneder. Noen dager kjenner jeg at jeg er stolt at jeg har snudd, idag er jeg ikke der. Idag er vi på dersom atte vissom atte. IDag er jeg der at jeg skulle ha kjempet hardere med mamma for å få ho ut og i aktivitet. Hadde jeg gjort det hadde hun nok vært her. Tenk at inaktivitet tar liv. Det er sprøtt.  Savner henne intenst for tiden.

Klarte ikke skrive før nå og håper å titte innom ikveld. Må bare roe ned litt og puste litt. Skal jobbe for å lage meg en like god dag som under treningen idag.

Og du,

lag deg en god dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg