Pause på meg.

Takker igjen. Dere er supre. Idag blir det et ambivalent innlegg.

Jeg har vært på jobb. Jeg storkoste meg rett og slett. Det var helt herlig å kle seg og sminke seg for å reise på jobb. For en gjeng jeg var med og snakket med kunder og alt. Dette blir så bra.

Var noen timer på jobb før psykologtimen. Super dame, men…. Det har seg slik at jeg tar nå en bloggpause til vi har vært igang en stund. Dette for å vite hva som funker i terapien.  Synes det er litt skummelt og veldig trist, rett og slett vanskelig. Valget er tatt og vi ser om det kjennes greit en periode.

Jeg vil takke alle som har latt meg ventilere og gleder meg til vi skrives igjen. Blir selvfølgelig på mine sosiale medier fortsatt. Takk for nå, så sees vi om litt.

Lag deg en god dag.

Litt delt dame idag.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg