Psykologtime utsatt igjen….

Takker og bukker for at dere leser det jeg skriver. Idag trengte jeg virkelig det og dere.

Skulle ikke blogge før etter tannlegetimen, men måtte bare innom og si at idag må jeg jobbe hardt for å lage meg en god dag. Psykologtimen mandag , som jeg virkelig trengte ble utsatt til neste onsdag og nå kom telefonen at da er ikke psykologen der og den er utsatt til neste fredag. Det er skikkelig tøft, jeg trenger timene mine nå. Jobber litt for hardt hver dag og kjenner at jeg har ikke mye å gå på. Men det går, bare butter litt, skikkelig imot. Det er vanskelig å forklare hva jeg trenger når det ikke er akutt, men jeg trenger ventilering, støtte og behandling. Dere får være de som gir meg de to første tingene frem til behandlingen er i gang. Dere er best.

Du,

lag deg en god dag.

Ikke helt på topp idag, liksom…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg