Sterk, jeg?

Takker igjen. Dere er supre.

Da er noen fantastiske dager med venner over og det er alltid litt vemodig å vite at noen ser vi ikke før neste år. Men for noen dager det har vært. Synd det ikke kunne arrangeres countryfestival, men det har jammen vært liv på puben også. Vandringsmenn kan det å skape liv.

Idag er jeg så heldig at jeg skal få hjelpe sønnen på jobb. Det gleder jeg meg virkelig til. Blir trist når han reiser igjen. Vi har nesten ikke sett han i sommer for han har jobbet hele i ferien sin. Men skal nyte de siste dagene. Vi snakker jo uansett sammen hver dag på facetime. Tar alltid morrakaffen sammen. Utrolig godt.  

Jeg har fått så mange tilbakemeldinger på at jeg er tøff. Det er litt surrealistisk at jeg har blitt tøff. Jeg har alltid følt meg svak og mindreverdig. Dette har nok mye med ekstrem mobbing på skolen og utryggheten hjemme. Det er godt å se barna ikke oppleve det samme som meg. Godt å se at de er tøffe og sterke. Jeg føler meg faktisk litt sterkere i meg selv etter at jeg startet bloggen. Det er rart at det å være åpen og dermed sårbar gjør meg sterkere. 

Det er så mye jeg vil skrive om at jeg er litt inne i en skrivekrise. Tror jeg rett og slett må sette meg ned og lage en plan over alle de tingene jeg vil ta opp og fortelle om. 

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe før jeg skal til dyst. 

Og du, 

lag deg en god dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg