Stolt ja.

Ny dag og nye muligheter. Takk igjen for at dere leser og håper mange vil fortsette å dele for meg. Trenger all hjelp jeg kan få til å vokse bloggen større.

Idag har jeg gjort noe jeg aldri før har tenkt på en gang. Jeg løp opp alle trappene til Sjøormtårnet. Helt sjukt rett og slett, men fytti så stolt. Igår hadde jeg en skikkelig delt dag for å være ærlig. Så utrolig godt med den starten på dagen idag. Blir bra senere selvom to av ungene skal bort på kamp og jeg skal ikke være med idag. Håper på en liker god opplevelse som igår. Fine unger på kamp er gøy.

 

Nærmer seg en ok form nå.

Idag kjenner jeg på stoltheten over hva jeg har klart. Så sniker tankene om hva jeg har manglet hele livet seg inn. Jeg skulle ønske jeg hadde opplevd engasjerte foreldre som sa de var stolte av meg. Jeg vet jeg trengte bekreftelse. Jeg vet nemlig jeg lette etter den på feil steder og hos feil mennesker. Veldig takknemlig jeg sklei helt ut, men det var jammen ikke langt fra noen perioder i de sene tenårene. Heldigvis ble jeg mamma og er mamma. det kommer først. Det kommer rett og slett før alt. Det er nok derfor jeg spør de hjemme om hva de synes om at jeg deler mitt innerste. Tenk, de synes det er greit og sier de er stolte av meg. Det er godt å høre det.

Idag er jeg stolt av meg selv. Jeg skal nå nyte litt høst sol i bikini og en lydbok. Mulig jeg titter innom i kveld.

Du,

lag deg en god dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg