Takk

You may say I’m a dreamer
But I’m not the only one
I hope someday you’ll join us
And the world will live as one.

Jeg har fått flere kommentarer om det første innlegget idag. Jeg er visst ikke så naiv. Det er flere som drømmer om det samme som meg. Det er flere som har drømt om det før. Om vi alle drømmer om en bedre verden og gjør vårt for at verden blir et bedre sted blir den et bedre sted. Bli med på det da vel. 

Jeg har i hvert fall idag gjort mitt for at de rundt meg har fått en god dag. Jeg har ikke dømt noen og kommer ikke til å dømme noen. Jeg har blitt glad for alle meldinger om kjærlighet som jeg har lest idag og blitt litt trist over dømmende meldinger. Idag minner vi alle som vi vil og klarer. Det er opp til den enkelte. 

Dagen har vært tilbrakt med min kjære kusine og hennes datter, min mann og min datter. Vi har badet, spist god mat, snakket masse og nytt dagen. Vi har levd livet for vi er heldige og kan det. Vi er utrolig heldige. 

Idag har jeg satt ekstra pris på at jeg har 4 barn som lever. Jeg har fire friske barn. Jeg har følt meg heldig idag. Den følelsen skal jeg holde på. Takk alle som elsker hverandre litt ekstra idag. Takk alle som gjør sitt eget og andres liv litt bedre idag. 

Og du, 

lag deg en god dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg