Takknemlighet!

Tusen takk. Plutselig på 35plass. Det er rått det. Fin bursdagsgave.

Dagen startet med å bli vekket til frokost. Deretter var det rett på fotballcup og jentene vant finalen. Så ut og spise. Bursdagsgave fikk jeg av min kjære for noen uker siden, tatoveringen, men jammen hadde alle barna fikset gave og. Ut å spise ble det også. Jeg er heldig!

Det å feire bursdag på cup er å anbefale. Aldri fått så mange gratulasjoner på en dag før. Helt nydelig. Nå er det litt strikking og TV før natta. Imorra er det trening igjen og da skal mitt nye headsett brukes. Hadde det vært kaldere hadde jeg brukt sitteunderlaget Frøken Fryd har laget til meg. Første innskudd til tur til kokkevm skal settes av.

Blir kort idag. Del gjerne, så er jeg tilbake imorgen. Dere er best.

Takker for alle gratulasjoner. TAKK!!!!!

Du,

lag deg en god dag.

Dere er best!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg