Fornøyd Frøken

Takk for at dere leser og deler.

Jeg skrev her Jeg er et råskinn! og det kunne jeg skrevet igår også! Jammen kom jeg meg ned på Eventyrøy og jogget på bane. Altså dere, jeg jogget nå 3km på 22 minutter og 30 sekunder. Var meget fornøyd med meg selv. Kanskje jeg en dag klarer 5km under 45. Det har liksom vært målet siden starten av min jogging. Dette er en som startet å touche innom jogging ifjor. Etter jogging var det Frisklivstrening og igår med Tabata. Hutte tu så tungt, men kom meg da igjennom tilsammen 1time og 45minutter trening igår. Idag er jeg litt støl etter styrke, MEN kjenner meg bedre enn noen gang i beina. Kunne såvidt gå tirsdag og onsdag. Så jeg er bestemt. Min fibro har det bedre med trening, men det er et mareritt i begynnelsen. Mine muskler MÅ være sterke for at kroppen min skal slippe med minst mulig smerter.

Som dere ser tok jeg flere gode valg for meg selv igår, blandt annet litt hudpleie. Det var altså så digg.

Så har jo denne akkurat, for litt over ti år siden, bikka 31 og nå har behovet for briller meldt seg. Tok test forrige uke og igår var brillene ferdige. Dette blir et nytt liv. Gikk opp for meg at jeg som har hatt så mye migrene og skallebank i sommer, kanskje har litt skyld i det selv. For dette var noe annet. Takk Vest-Telemark synssenter, dere er supre og jeg er altså så fornøyd.

Lag deg en god dag.

 

PS: som vanlig vet jeg ikke hvor helgen tar meg, så aner ikke om dere hører fra meg. Men les dere gjerne opp på gamle innlegg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg