Jeg er et råskinn!

Altså 42.plass kom  Stolt som fy! på. Det er kult det!!!!

Idag startet dagen skikkelig dritt. Jeg tastet feil PIN på telefonen i ørska og låste den. Kom ikke i kontakt med kundeservice før etter ca 40 minutter og var ikke verdens hyggeligste mamma eller kjæreste. Men, matpakker ble smurt og vi fikk sagt vi elsker hverandre. Så disse rutinene hjelper meg når jeg raser sammen. Veit jo aldri når det skjer.

Så var jeg tom for kaffe, men Frøken Fryd handlet før skolen. Tenk å ha butikk 1minutt unna. Og det er verdens beste Joker.

Fikk til slutt koden og telefonen opp og gå. Da var jeg altså så sulten. Men lagde meg knekkebrød med leverpostei og grønnsaker. Så ble det litt serie og plutselig kom treningslysten over meg. tenkte en bakkeøkt, men det var litt varmt og jeg tok meg ut igår. Ble derfor mølle og planke. Altså, jeg satt rekord på 3km med 26minutter og endelig over 1minutt igjen på planken. Hva skjer liksom? Jeg skal smi mens jernet er varmt.

Imorra er det innveiing igjen etter noen måneder med ferie. Det blir nok ikke veldig gøy, men er ikke opptatt av denne vekta. Kun opptatt av å gjøre alt for å holde meg depresjonsfri lengst mulig, med så lite angst som mulig. At trening funker vet jeg jo fra før av. Fryktelig rart at man glemmer det i depresjonsrunder.

Følger en slik influencer eller påvirker på snap. Belinda Jakobsen. Hun inspirerer meg. Min eldste sønn trener til halvmaraton. Han inspirerer meg. Min mann er på fotballtrening flere ganger i uka. Han inspirerer meg. Sprettballen trener 5 dager i uka. Han inspirerer meg. Nest eldste sønnen tar seg helt ut i militæret. Han inspirerer meg. Frøken Fryd skater. Hun inspirerer meg.

Disse inspirerer meg med treningen, pluss så mange flere. Takk alle sammen.

Så tenker jeg at bloggen vil endre seg litt. Eller, kanskje ikke så mye? Jeg kommer til å skrive om dagen idag og fremtiden. Det er de jeg kan gjøre noe med. Når fortiden innhenter meg, kommer jeg til å skrive om det, for da er det det jeg trenger, men håper ikke det blir for ofte. Har tenkt tanken på å åpne meg enda mer, men er nå litt usikker om det trigger eller ikke, så venter til jeg er mer stabil.

Endringen og stabiliteten kommer forhåpentlig med mer trening og gode valg. Der denne skal jobbe med å ta gode valg for meg selv. Og som den smarte Belinda sa: Bli en like god venn med meg selv som jeg er med andre.

Lag deg en god dag.

Denne dama er jammen et råskinn!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg