Stolt som fy!

Dere klarte det igjen  Rutiner ass havnet inn på topplista.Jeg blir så glad 🙂

Denne helgen hadde min mann to spillejobber. Og det var så utrolig hyggelig begge kveldene. Min outfit for kveldene var fra butikken jeg jobber. Tror jeg aldri har følt meg så flott før. Tenk å få jobbe med å selge så fine ting!

I feel good! Alt jeg har på er fra Tveitan AS.

Men skriver jeg er stolt som fy og det er jeg. Idag bestemte jeg meg for å kle på meg treningsklær selvom formen var elendig og kroppen vond. Dette er jo ikke rart etter en helg hvor jeg var sosial to dager. Så hadde eldste sønnen vært ute og løpt… Hmm, tenkte jeg. Så spente jeg på meg joggeskoene og tenkte jeg skulle gogge 5 km, runden min, men denna jogget 5km!!! Det gikk ikke fort, men jeg gikk ikke et eneste skritt! Kom meg jo så i form at jeg jogget 1mil ifjor, men med depresjonsrunder og nytt overtråkk, var jeg sikker på at jeg startet nesten på nytt. Tydeligvis ikke.  Det var så tungt kilometer nummer 2 og 4 at jeg skjønner ikke at jeg kom meg igjennom. Tida ble 49 minutter, så tempoet var i snitt ca 6,1 km/t. Her er det mange forbedringspotensialer. Mitt mål er bare å bli en jogger. Jeg klarte idag å bevege meg uten lyd på øret, hadde fokus på meg og mitt og naturen. Endelig kom jeg over tidenes største dørstokk. Nå er jeg igang med å ta gode valg for meg selv. Og formen? MYE bedre.

Lag deg en god dag.

PS: Ta et godt valg for deg selv idag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg